موج همدلی و ایثار ایرانیان برای شکست کرونا در دنیا بی نظیر است 

موج همدلی و ایثار ایرانیان برای شکست کرونا در دنیا بی نظیر است 

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور ما، برای مبارزه با این بیماری موجی از همدلی و ایثار به وجود آمد که این همدلی در دنیا بی نظیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از کارگاه تولید ماسک کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام جیرفت بازدید کرد.

«مجید خوبی زاده» در بین خیاطان و اعضای این کانون گفت: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور ما، برای مبارزه با این بیماری موجی از همدلی و ایثار به وجود آمد که این همدلی در دنیا بی نظیر است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: این روزها رنگ و بوی خدایی به خود گرفته است و شاهد صحنه های زیبایی از ایثار و از خودگذشتگی پرستاران و کادر درمانی هستیم که جان و وقت خود را برای بهبود و درمان بیماران در طبق اخلاص قرار داده اند.

وی ابراز کرد: همچنین در سیل اخیر رودبار جنوب و زهکلوت، در یاری رساندن به سیل زدگان این مناطق، سیلی از همدلی و مهربانی به راه افتاد.

خوبی زاده خاطرنشان کرد: کرونا با همه بدی هایی که دارد اما همه دنیا را متوجه وجود باری تعالی کرد و به همگان، حتی ابرقدرت ها نشان داد که مال، ثروت و قدرت در برابر اراده پروردگار بی ارزش است و نشان داد که دنیا نیاز به منجی دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تاکید کرد: به دنبال شیوع کرونا در دنیا، به فرموده رهبری، پوسته به ظاهر تمیز و زیبای دنیای غرب کنار رفت و روحیه وحشی گری غربیان نمایان شد.

وی اظهار کرد: در این برهه حساس خداوند توفیقی نصیب شما کرده که در جوار مسجد برای حفظ سلامت همشهریان خود ۴۰ روز تلاش شبانه روزی انجام دهید که جای تشکر دارد.

شایان ذکر است؛ در پایان این بازدید، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان به منظور تجلیل از بانوان خیاط در این کارگاه تولیدی، با اهدا جوایزی تجلیل کرد.

پایان پیام/ 586